အိမ်ထောင်ပြုမယ်တော့ဆို သားဦး. သားနှောင်း ယူကောင်း. မယူကောင်း ဆိုတာ..

သား ဦး သားနှောင်း မယူေ ကာင်း ယူကောင်း (လက်ထပ် မင်္ဂလာပြုမယ့် မြန်မာ အ မျိုးကောင်း သားသမီးများ အတွက် အရမ်းကောင်းတဲ့ ဆောင်းပါးလေးပါ)

ဦးဇော်ရှိ သလားဗျို့ အော်ဟစ် အသံပေး၍ ဝင်ရောက်လာ သူမှာ မောင်သန့်ဇ င်ထွန်းဖြစ်သည်။ သြော် မော င်သန့် ဇင်ထွန်း ပါလား။ အိမ်ကို အလည်မလာ တာတောင် အတော်ကြာသွား ပြီနော်။ ဒါနဲ့စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရော အဆင်ပြေ ရဲ့လား။ ဟုတ်ကဲ့။

စီးပွားရေးလု ပ်ငန်းကတော့ အဆင် ပြေပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ အဆင် မပြေတာ လေးတစ်ခု ရှိနေလို့။ မောင်သ န့်ဇင်ထွန်းက ရယ်၍ပြောသည်။ မင်း ဒါပေမဲ့က ဘာလဲဟ၊ ပြောပြစမ်းပါအုံး။ ဒီလိုဦးဇော်ရေ၊ ကျွန်တော်နဲ့ မိန်းကေ လးတစ်ယောက် လူငယ်ေ တွသဘာဝ မေတ္တာမျှနေတယ်။ အဲဒါဒုက္ခ အကြီးအ ကျယ်တွေ့နေတယ် ဆိုပါတော့ဗျာ။

ဘယ်လိုဒုက္ခမျိုးရော က်နေတာလဲကွ။ ကျွန်တော့် မိသားစုထဲမှာ ကျွန်တော်က အငယ် ဆုံးမ ဟုတ်လား။ အဲ ကျွန်တော့် ချစ်သူ ကတော့ သူတို့မိသားစုထဲမှာ အကြီး ဆုံးလေ။ အဲဒီတော့ သားဦးနဲ့ သားနှောင်းဖြစ် မနေဘူးလား။ အင်းလုပ်စမ်းပါအုံး။

အဲဒါနဲ့ ဘာဆိုင်လို့ လဲ။ ဆိုင်တာပေါ့ဗျာ။ ကျွန်တော့်မိ တ်ဆွေတစ် ယောက်ကပြောတယ်။ သားဦး သားနှော င်းမယူ ကောင်းဘူးတဲ့။ ယူရင်ဇနီးမောင်နှံ ကွဲတတ်တယ်တဲ့။ မကွဲဘူးဆိုရင်လဲ စီး ပွားရေး မဖြစ်ထွန်းဘူးတဲ့။

အဲဒါကြောင့် ကျွန်တော့် အနေနဲ့ လက်ထ ပ်ဖို့ခက်နေတယ်။ ဒုက္ခ အကြီးအ ကျယ် တွေ့နေတယ် ဆိုပါတော့ ဗျာ။ အယူသီးတာတွေ ကြုံ့နေရတဲ့ ဒုက္ခမျျိုးတွေပေါ့ ဘုရားဟောကျမ်းဂန်တွေထဲမှာ သားဦး သားနှောင်း မယူေ ကာင်းလို့ မပါပါဘူး။

လြူကီးချင်းရော အဆင်ပြေရဲ့လား။ လူကြီးချင်း ကတော့ အဆင်ပြေ ပါတယ်။ လူငယ်ချင်းလ ဲမေတ္တာမျှ၊ လြူကီးချင်းလဲ အဆင် ပြေပါလျက်နဲ့ သားဦးသားနှောင်း ဖြစ်လို့ မယူ လိုက်ဘူး ဆိုရင် မိုက်မဲရာကျတာ ပေါ့ကွာ။

သေသေချာချာ စဉ်းစားပါအုံး။ တို့ရွာက ဦးမြင့်မောင်ကို မင်းသိတ ယ်မဟုတ်လား။ အဲဒီဦးမြင့်မောင်က ဘုန်းကြီးလူထွက်ကွ။ စာချတန်း(ဓမ္မာစရိယ)ရောက်တဲ့အထိ စာတွေသင်ခဲ့ဖူး တယ။် ရဟ]န်းဘောင်မှာ ငြီးငွေ့လို လူထွက်လိုက်တာလေလေ။

လူထွက်ပြီးတဲ့နောက် သုံးနှစ်ေ လာက်ကြာတဲ့ အခါမှာ တို့ရွာ အနောက်ပိုင်းက အမျိုးသမီး တစ်ယောက်နဲ့ မေတ္တာမျှကြတယ်။ ”ဦးမြင့်မောင်က အကြီးဆုံးသား။ ဦးမြင့်မောင် နဲ့ကြိုက်တဲ့ အမျိုးသ မီးက အငယ်ဆုံး သမီး။

အဲ သားဦးသားနှောင်း ဖြစ်နေပေမယ့် ဦးမြင့်မောင်က ဘုန်းကြီးလူထွ က်ဆိုတော့ အယူ သီးတာတွေ လက်မခံဘူး။ နောက်ဆုံးမှာ သူတို့နှစ်ယောက် လက်ထပ်လိုက် ကြတယ်။။ အခုဆိုရင် သူတို့သားေ လးတောင် တော်တော် အရွယ်ရောက်နေပြီ။

စီးပွားရေးလဲ အရင်ကထက် ပိုပြီး ဖြစ်ထွ န်းလာတယ။် ဒါကြောင့် မင်းလဲ အယူ မသီးစေချင်ဘူး။ သေသေချာချာ စဉ်းစားပေါ့ကွာ။ စာရေးသူ အနေဖြင့် မောင်သန့်ဇင်ထွန်းကို အယူ မသီးရန် အကျိုးအကြောင်းပြောပြ နားချခဲ့ရသည်။

မောင်သန့်ဇင်ထွန်းရေ သားဦး သားနှောင်း ဆိုတဲ့ သဘောက ဒီလိုကွဲ့။ မိသားစုတိုင်းမှာ သားဦး၊ သမီးဦးမွေးလာရင် ချစ်တဲ့ စိတ်နဲ့ အလိုလိုက်၊ လိုအပ်တာ ဖြည့်ဆည်း ပေးကြတယ် မဟုတ်လား။ သားနှော င်းလို့ ခေါ်တဲ့ အငယ်ဆုံး သားသမီးကိုလဲ ဒီလိုပဲကွဲ့။

အငယ်ဆုံးလေး၊ အထွေးဆုံးေ လးနဲ့ အလိုလိုက် အချစ်ပိုကြတာပေါ့ကွယ်။ အဲဒီလို အလိုလို က်ခံရတဲ့ သားဦး၊ သားနှောင်းပေါင်းဖက်ရင် မိဘတွေ အပေါ် နွဲ့ဆိုး ဆိုးချင်တိုင်း ဆိုးသလိုဖြ စ်နေရင် အိမ်ထောင်ရေး မသာယာ တကျက်ကျက်ရန်ဖြစ် နေမှာစိုးလို့ပါ ကွယ်။

စာရေးသူ ရှင်းပြသည်ကို မောင်သန့်ဇင်ထွန်း နားလည်သဘောေ ပါက်သွားပုံရသည်။ သူ့အိမ် ထောင်ရေးအတွက် လည်း ဆုးံမစကား ပြော မသိလို ဖြစ်သွားသည့်အတွက် စာရေးသူသည်လည်း ကျေနပ် ပီတိ ဖြစ်မိသည်။

စာရေးသူတို့ မြန်မာနိုင်ငံ တွင် လက်ထပ်မင်္ဂလာ ပြုခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ အယူသီးမှုများစွာ ရှိသည်။

ဥပမာဆိုရသော် ဦး-သာ၊ စိန်-ပန်း၊ ဒန်း-လှ၊ ကို-ရှာ ဟူသော စကားအရ တနင်္ဂနွေနှင့် သောကြာ၊ အဂါင်္နှင့် ကြာသပတေး၊ စနေနှင့် ဗုဒ္ဓဟူး၊ တနင်္လာနှင့် ဗုဒ္ဓဟူး သားသမီးများသည် အိမ်ထောင်ဖက်အဖြစ် ရွေးချယ် အချက်များကို မလိုက်နာကြတော့ဘဲ အယူသီး မှုများ နောက်သို့သာ လိုက်ပါနေကြတော့သည်။

ထို့ကြောင့် ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်များ အနေဖြင့် အယူမသီးကြစေရန် နမ္မား ဆရာတော်ကြီး၏ သစ္စာသုံးခိုင် နိဗ္ဗာန်တိုင် တရားတော်ကို အနည်းငယ်ထုတ်နုတ်တင် ပြပါမည်။ ရက်ရာဇာနေ့မှာ ငရုတ်သီးစားရင် မစပ်ဘူးလား။ စပ်ပါတယ်ဘုရား။”

ရက်ရာဇာနေ့မှာ လုပ်သော အကုသိုလ်သည် မကောင်းကျိုးကို မပေးဘဲ နေပါ့မလား။ မနေပါဘုရား။ ကံမကောင်းသော သူသည် ရက်ရာဇာနေ့မှာ အိမ်တိုင်ထူခြင်းကြောင့် ချမ်းသာပါ့မလား။ မချမ်းသာပါ ဘုရား။

မောင်စိန်တို့ရွာ အိမ်ခြေဘယ်လောက်ရှိလဲ။ တစ်ရာရှိပါတယ်ဘုရား။ အဲဒီအိမ်ခြေ တစ်ရာမှာ ရက်မရွေးဘဲ ဆောက်တဲ့ အိမ်ရှိပါရဲ့လား။ မပါပါဘုရား။ ရက်ရွေးပြီးဆောက်တဲ့ အိမ်တွေဟာ ချမ်းသာတဲ့ အိမ်တွေချည်း ပဲလား။

မွဲတဲ့အိမ်တွေပဲ များပါတယ်ဘုရား။ ဒီလိုဆိုရင် ရက်ကောင်းတွေက ကောင်းကျိုးပေး နိုင်သေးရဲ့လား။ မပေးနိုင်ပါ ဘုရား။ ရက်မရွေးဘဲ မင်္ဂလာဆောင် တဲ့ ဇနီးမောင်နှံရှိရဲ့လား။ မရှိပါဘုရား။

ဇနီးမောင်နှံတိုင်း မကွဲမကွာဘဲနဲ့ ချမ်းသာတာချည်း ပဲလား။ မဟုတ်ပါဘုရား။ ရက်ကောင်းတွေကို အားကိုးရတာ အလကားပေါ့။ အလကားပါဘုရား။ ကုသိုလ်ကို အားကိုးမှ ဗုဒ္ဓဘာသာကွဲ့ မောင်စိန်ရဲ့။
မှန်ပါဘုရား။ ” နမ္မား ဆရာတော်ကြီး၏ တရားတော်ကို နှလုံးမူပြီး အရာရာတွင် ဝိဘဇ္ဇဉာဏ်ဖြင့် ဆင်ခြင်နိုင်ကြစေရန် ရည်ရွယ်၍ တင်ပြလိုက် ရပါသည်။

ရတနာပုံသတင်းစာမှ စာရေးဆရာ ဇော်ဦး(မြန်မာစာ) ရဲ့ ဆောင်းပါးလေးကို ပြန်လည်တင်ဆက်ပေးလိုက်တာဖြစ်ပါတယ် ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ မြန်မာ လူမျိုးများရဲ့ အယူသီးမှုတွေကို တင်ဆက်ထားတဲ့ ဆောင်းပါးလေးဖြစ်လို့အရမ်းကောင်းပါတယ် ၊၊

(ဆရာဆောင်းပါးလေးကို မဖတ်လိုက်ရတဲ့ လူတွေ…အယူသီးနေတဲ့လူတွေ ဖတ်နိုင်အောင် တင်ဆက် ပေးထားခြင်းဖြစ်ပါတယ်ခင်ဗျာ..)

ခရက်ဒစ်

သား ဦး သားေႏွာင္း မယူေ ကာင္း ယူေကာင္း (လက္ထပ္ မဂၤလာျပဳမယ့္ ျမန္မာ အ မ်ိဳးေကာင္း သားသမီးမ်ား အတြက္ အရမ္းေကာင္းတဲ့ ေဆာင္းပါးေလးပါ)

ဦးေဇာ္ရွိ သလားဗ်ိဳ႕ ေအာ္ဟစ္ အသံေပး၍ ဝင္ေရာက္လာ သူမွာ ေမာင္သန႔္ဇ င္ထြန္းျဖစ္သည္။ ေၾသာ္ ေမာ င္သန႔္ ဇင္ထြန္း ပါလား။ အိမ္ကို အလည္မလာ တာေတာင္ အေတာ္ၾကာသြား ၿပီေနာ္။ ဒါနဲ႔စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေရာ အဆင္ေၿပ ရဲ့လား။ ဟုတ္ကဲ့။

စီးပြားေရးလု ပ္ငန္းကေတာ့ အဆင္ ေျပပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဆင္ မေျပတာ ေလးတစ္ခု ရွိေနလို႔။ ေမာင္သ န႔္ဇင္ထြန္းက ရယ္၍ေျပာသည္။ မင္း ဒါေပမဲ့က ဘာလဲဟ၊ ေျပာျပစမ္းပါအုံး။ ဒီလိုဦးေဇာ္ေရ၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မိန္းကေ လးတစ္ေယာက္ လူငယ္ေ တြသဘာဝ ေမတၱာမၽွေနတယ္။ အဲဒါဒုကၡ အႀကီးအ က်ယ္ေတြ႕ေနတယ္ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။

ဘယ္လိုဒုကၡမ်ိဳးေရာ က္ေနတာလဲကြ။ ကၽြန္ေတာ့္ မိသားစုထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္က အငယ္ ဆုံးမ ဟုတ္လား။ အဲ ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္သူ ကေတာ့ သူတို႔မိသားစုထဲမွာ အႀကီး ဆုံးေလ။ အဲဒီေတာ့ သားဦးနဲ႔ သားေႏွာင္းျဖစ္ မေနဘူးလား။ အင္းလုပ္စမ္းပါအုံး။

အဲဒါနဲ႔ ဘာဆိုင္လို႔ လဲ။ ဆိုင္တာေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္မိ တ္ေဆြတစ္ ေယာက္ကေျပာတယ္။ သားဦး သားေႏွာ င္းမယူ ေကာင္းဘူးတဲ့။ ယူရင္ဇနီးေမာင္ႏွံ ကြဲတတ္တယ္တဲ့။ မကြဲဘူးဆိုရင္လဲ စီး ပြားေရး မျဖစ္ထြန္းဘူးတဲ့။

အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ အေနနဲ႔ လက္ထ ပ္ဖို႔ခက္ေနတယ္။ ဒုကၡ အႀကီးအ က်ယ္ ေတြ႕ေနတယ္ ဆိုပါေတာ့ ဗ်ာ။ အယူသီးတာေတြ ၾကဳံ႕ေနရတဲ့ ဒုကၡမ််ိဳးေတြေပါ့ ဘုရားေဟာက်မ္းဂန္ေတြထဲမွာ သားဦး သားေႏွာင္း မယူေ ကာင္းလို႔ မပါပါဘူး။

ၾလဴကီးခ်င္းေရာ အဆင္ေျပရဲ့လား။ လူႀကီးခ်င္း ကေတာ့ အဆင္ေၿပ ပါတယ္။ လူငယ္ခ်င္းလ ဲေမတၱာမၽွ၊ ၾလဴကီးခ်ငး္လဲ အဆင္ ေျပပါလ်က္နဲ႔ သားဦးသားေႏွာင္း ျဖစ္လို႔ မယူ လိုက္ဘူး ဆိုရင္ မိုက္မဲရာက်တာ ေပါ့ကြာ။

ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားပါအုံး။ တို႔ရြာက ဦးျမင့္ေမာင္ကို မင္းသိတ ယ္မဟုတ္လား။ အဲဒီဦးျမင့္ေမာင္က ဘုန္းႀကီးလူထြက္ကြ။ စာခ်တန္း(ဓမၼာစရိယ)ေရာက္တဲ့အထိ စာေတြသင္ခဲ့ဖူး တယ။္ ရဟ]န္းေဘာင္မွာ ၿငီးေငြ႕လို လူထြက္လိုက္တာေလေလ။

လူထြက္ၿပီးတဲ့ေနာက္ သုံးႏွစ္ေ လာက္ၾကာတဲ့ အခါမွာ တို႔ရြာ အေနာက္ပိုင္းက အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္နဲ႔ ေမတၱာမၽွၾကတယ္။ ”ဦးျမင့္ေမာင္က အႀကီးဆုံးသား။ ဦးျမင့္ေမာင္ နဲ႔ႀကိဳက္တဲ့ အမ်ိဳးသ မီးက အငယ္ဆုံး သမီး။

အဲ သားဦးသားေႏွာင္း ျဖစ္ေနေပမယ့္ ဦးျမင့္ေမာင္က ဘုန္းႀကီးလူထြ က္ဆိုေတာ့ အယူ သီးတာေတြ လက္မခံဘူး။ ေနာက္ဆုံးမွာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လက္ထပ္လိုက္ ၾကတယ္။။ အခုဆိုရင္ သူတို႔သားေ လးေတာင္ ေတာ္ေတာ္ အရြယ္ေရာက္ေနၿပီ။

စီးပြားေရးလဲ အရင္ကထက္ ပိုၿပီး ျဖစ္ထြ န္းလာတယ။္ ဒါေၾကာင့္ မင္းလဲ အယူ မသီးေစခ်င္ဘူး။ ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားေပါ့ကြာ။ စာေရးသူ အေနျဖင့္ ေမာင္သန႔္ဇင္ထြန္းကို အယူ မသီးရန္ အက်ိဳးအေၾကာင္းေျပာၿပ နားခ်ခဲ့ရသည္။

ေမာင္သန႔္ဇင္ထြန္းေရ သားဦး သားေႏွာင္း ဆိုတဲ့ သေဘာက ဒီလိုကြဲ႕။ မိသားစုတိုင္းမွာ သားဦး၊ သမီးဦးေမြးလာရင္ ခ်စ္တဲ့ စိတ္နဲ႔ အလိုလိုက္၊ လိုအပ္တာ ျဖည့္ဆည္း ေပးၾကတယ္ မဟုတ္လား။ သားေႏွာ င္းလို႔ ေခၚတဲ့ အငယ္ဆုံး သားသမီးကိုလဲ ဒီလိုပဲကြဲ႕။

အငယ္ဆုံးေလး၊ အေထြးဆုံးေ လးနဲ႔ အလိုလိုက္ အခ်စ္ပိုၾကတာေပါ့ကြယ္။ အဲဒီလို အလိုလို က္ခံရတဲ့ သားဦး၊ သားေႏွာင္းေပါင္းဖက္ရင္ မိဘေတြ အေပၚ ႏြဲ႕ဆိုး ဆိုးခ်င္တိုင္း ဆိုးသလိုျဖ စ္ေနရင္ အိမ္ေထာင္ေရး မသာယာ တက်က္က်က္ရန္ျဖစ္ ေနမွာစိုးလို႔ပါ ကြယ္။

စာေရးသူ ရွင္းျပသည္ကို ေမာင္သန႔္ဇင္ထြန္း နားလည္သေဘာေ ပါက္သြားပုံရသည္။ သူ႔အိမ္ ေထာင္ေရးအတြက္ လည္း ဆုးံမစကား ေျပာ မသိလို ျဖစ္သြားသည့္အတြက္ စာေရးသူသည္လည္း ေက်နပ္ ပီတိ ျဖစ္မိသည္။

စာေရးသူတို႔ ျမန္မာနိုင္ငံ တြင္ လက္ထပ္မဂၤလာ ျပဳျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ အယူသီးမႈမ်ားစြာ ရွိသည္။

ဥပမာဆိုရေသာ္ ဦး-သာ၊ စိန္-ပန္း၊ ဒန္း-လွ၊ ကို-ရွာ ဟူေသာ စကားအရ တနဂၤေႏြႏွင့္ ေသာၾကာ၊ အဂါနၤွင့္ ၾကာသပေတး၊ စေနႏွင့္ ဗုဒၶဟူး၊ တနလၤာႏွင့္ ဗုဒၶဟူး သားသမီးမ်ားသည္ အိမ္ေထာင္ဖက္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ အခ်က္မ်ားကို မလိုက္နာၾကေတာ့ဘဲ အယူသီး မႈမ်ား ေနာက္သို႔သာ လိုက္ပါေနၾကေတာ့သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား အေနျဖင့္ အယူမသီးၾကေစရန္ နမၼား ဆရာေတာ္ႀကီး၏ သစၥာသုံးခိုင္ နိဗၺာန္တိုင္ တရားေတာ္ကို အနည္းငယ္ထုတ္ႏုတ္တင္ ျပပါမည္။ ရက္ရာဇာေန႔မွာ င႐ုတ္သီးစားရင္ မစပ္ဘူးလား။ စပ္ပါတယ္ဘုရား။”

ရက္ရာဇာေန႔မွာ လုပ္ေသာ အကုသိုလ္သည္ မေကာင္းက်ိဳးကို မေပးဘဲ ေနပါ့မလား။ မေနပါဘုရား။ ကံမေကာင္းေသာ သူသည္ ရက္ရာဇာေန႔မွာ အိမ္တိုင္ထူျခင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာပါ့မလား။ မခ်မ္းသာပါ ဘုရား။

ေမာင္စိန္တို႔ရြာ အိမ္ေျခဘယ္ေလာက္ရွိလဲ။ တစ္ရာရွိပါတယ္ဘုရား။ အဲဒီအိမ္ေၿခ တစ္ရာမွာ ရက္မေရြးဘဲ ေဆာက္တဲ့ အိမ္ရွိပါရဲ့လား။ မပါပါဘုရား။ ရက္ေရြးၿပီးေဆာက္တဲ့ အိမ္ေတြဟာ ခ်မ္းသာတဲ့ အိမ္ေတြခ်ည္း ပဲလား။

မြဲတဲ့အိမ္ေတြပဲ မ်ားပါတယ္ဘုရား။ ဒီလိုဆိုရင္ ရက္ေကာင္းေတြက ေကာငး္က်ိဳးေပး နိုင္ေသးရဲ့လား။ မေပးနိုင္ပါ ဘုရား။ ရက္မေရြးဘဲ မဂၤလာေဆာင္ တဲ့ ဇနီးေမာင္ႏွံရွိရဲ့လား။ မရွိပါဘုရား။

ဇနီးေမာင္ႏွံတိုင္း မကြဲမကြာဘဲနဲ႔ ခ်မ္းသာတာခ်ည္း ပဲလား။ မဟုတ္ပါဘုရား။ ရက္ေကာင္းေတြကို အားကိုးရတာ အလကားေပါ့။ အလကားပါဘုရား။ ကုသိုလ္ကို အားကိုးမွ ဗုဒၶဘာသာကြဲ႕ ေမာင္စိန္ရဲ့။
မွန္ပါဘုရား။ ” နမၼား ဆရာေတာ္ႀကီး၏ တရားေတာ္ကို ႏွလုံးမူၿပီး အရာရာတြင္ ဝိဘဇၨဉာဏ္ျဖင့္ ဆင္ျခင္နိုင္ၾကေစရန္ ရည္ရြယ္၍ တင္ျပလိုက္ ရပါသည္။

ရတနာပုံသတင္းစာမွ စာေရးဆရာ ေဇာ္ဦး(ျမန္မာစာ) ရဲ့ ေဆာင္းပါးေလးကို ျပန္လည္တင္ဆက္ေပးလိုက္တာျဖစ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာ လူမ်ိဳးမ်ားရဲ့ အယူသီးမႈေတြကို တင္ဆက္ထားတဲ့ ေဆာင္းပါးေလးျဖစ္လို႔အရမ္းေကာင္းပါတယ္ ၊၊

(ဆရာေဆာင္းပါးေလးကို မဖတ္လိုက္ရတဲ့ လူေတြ…အယူသီးေနတဲ့လူေတြ ဖတ္နိုင္ေအာင္ တင္ဆက္ ေပးထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..)

ခရက္ဒစ္

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *